Logo

התקשרו אלינו וקבלו הצעת מחיר

054-5236889
ווטצאפו איתנו...

שימור עיסקי בעזרת מתנות באירועים אישיים

אנו כל כך טרודים במהלך היום בניהול השוטף של העסק שלנו  שלעתים אנו שוכחים להתפנות לנושא החשוב ביותר – שיווק שיווק שיווק!
ללא שיווק חסר לעסק שלנו החמצן שמחייה ומחדש אותו למחזורים עיסקיים חיוביים.
השיווק הוא מה שמכניס לקוחות חדשים ומכירות נוספות לשימור לקוחות קיימים.

בעולם הדיגיטל שימוש בכלים שיכולים לעזור לשיווק ולשימור הינם משמעותיים ביותר מתוך מטרה להגיע לכלי שימשיך לשווק גם שאנו לא זמינים לכך.

מתנה ללקוחות שותפים עובדים ומשקיעים

אתם עושים עסקאות עם הלקוחות הגדולים שלכם באלפי שקלים. אתם מזמינים אחד את השני לאירועים משמחים. ואתם יודעים שחלק מהשימור לקוחות וחיזוק המקום העיסקי שלכם הוא בקשר האישי עם השותף או הלקוח בימים המשמעותיים בחייו. שימור של תאריכים משמעותיים כגון ימי הולדת יכולים להפוך אותם מהשותפים או הלקוחות לחברים הטובים ביותר שלכם ולהיטיב עם העסק שלכם. יש כיום מגוון פתרונות לשימור תאריכי ימי הולדת. כלים אלו יכולים גם לשלוח הודעה אוטומטית ללקוח עם ברכת מזל טוב. כל שיש להגדיר זה את רשימת הלקוחות ותאריכי הלידה שלהם וכן את ההודעה אותה נהיה מעוניינים לשלוח להם ביום הולדת. זהו זה!

כל זה אולי מתאים ללקוחות פשוטים אך ללקוחות הגדולים שלכם הייתם רוצים אולי אפילו קצת יותר מזה. סטוק מתנות בחדר הניהול שלך הופך לכלי מעולה לשימור וגיבוש הקשר שלך עם הלקוחות והשותפים. בשלב זה אנחנו בגובי מוצרי פרסום נכנסים לפעולה.

מה מומלץ לשלוח ביום ההולדת של הלקוח?

שח מט עם סט לייןאנו רוצים להיות חלק מהימים המשמעותיים בחייהם של הלקוחות שלנו ולכן אנו ממליצים לכם להשקיע במתנה הכוללת ברכת מזל טוב המזכירה ללקוח את העסק שלנו כך שבפעם הבאה שיצטרך עסק בתחום יפנה אלינו.יש מגוון מתנות לעובדים בטווחי השקעה שונים המהווים כמובן נגזרת לתחום העיסוק בו אתם עוסקים. גם מתנה קטנה ומושקעת יכולה לעשות את כל העבודה. לדוגמא סט עטים יוקרתי לחבר במשרד או אובייקט דקורטיבי למשרד עם מסר רוחני או אישי יכולים להיות מתנה נפלאה. מתנה נוספת שכדאי שתכירו מארז ייחודי ליין הכולל משטח שחמט יוקרתי.

נשמח לייעץ ולענות על כל שאלה… בשביל זה אנחנו כאן – בשבילכם!