Logo

התקשרו אלינו וקבלו הצעת מחיר

054-5236889
ווטצאפו איתנו...

אגפי פרסום בחברות בעידן הטכנולוגי

פרסום פרסום ועוד פעם פרסום

כל עסק קטן או גדול חייב למקסם את יכולות הפרסום שלו.
חברות רבות נוטות להמעיט בערך הפרסום וסומכות על שיווק בסיסי בעיתונים מקומיים או בפליירים.
בעידן הטכנולוגי כולנו היום כבר יודעים- אם אתה לא שם אתה לא קיים!

הדפסה על מטען לסמארטפוןטכנולוגי זה רק אינטרנט?

עולם הפרסום הטכנולוגי בעיקרו מושתת על האינטרנט.
קידום אורגני וממומן בגוגל הפכו להיות נתיבי ההשקעה הגדולים בעידן הנוכחי.
פרסומים בפייסבוק או על גבי אפליקציות כמו ווייז ועוד.
אך יש דברים שנתיבי פרסום אלו לא מאפשרים. דברים שלעיתים נראים זניחים אך למעשה כל איש מקצוע יודע שעליו מושתתות יסודות השיווק והפרסום.

לדוגמא: יש מוצרים שעיקר החשיבות שלהם היא במראה. מוצרי עיצוב מתנות לבית וכדומה.
מוצרים אלו לא יכולים להתפרסם בפרסום טכנולוגי בגוגל. כי גם אם תכתבו "תיקים מעוצבים לכנסים" זה לא יעזור מאחר ועיקר מה שימשוך את הלקוחות הפונציאליים זה מראה התיקים ולא שורה בגוגל.

smartappsבל נשכח שכל עיסוק בעולם טכנולוגי לא מניב ללקוח חוויה מלאה.
כשלקוח מקבל מתנה פיזית הוא נחשף אליה בכל החושים. הוא מרגיש שהוא לוקח איתו משהו שממלא אותו בשמחה.
כשלקוח מקבל כובע או עט הוא לוקח אותו איתו לכל מקום ומרגיש שהמוצר הופך להיות חלק ממנו.

אנו ממליצים לא להימנע מהעולם הטכנולוגי אלא לראות איך משלבים איתו ידיים.
המוצרים הנבחרים כיום הם המוצרים שנותנים מענה גם לעולם הטכנולוגי של האדם. כמו לדוגמא מטענים לסמארטפון עם לוגו של החברה או גאדג'טים כמו מאוור שמתחבר לסמארטפון שיש גם עליו מקום מתאים להדפסת פרסום. מוצרים אלו ישמשו את הלקוח שלכם ויתנו לו מענה טכני וגם עיצובי.

לסיכום: מחלקות שיווק בחברות צריכים לשלב בין העולם הטכנולוגי לבין צרכי הלקוח.
יהיה נכון להמעיט מעט מרדיפה אחרי מלחמה עיקשת על שיווק באינטרנט ולחזור חזרה אל הלקוח.מתנות שנותנות מענה גם לצרכים הטכנולוגיים של הלקוח וגם לעיצוב הסביבה שלו יכולים לתת מענה פרסומי מצויין.